پیامک

 

اين روزها با پيشرفت سيستمهای مخابراتی ، ارائه ی سرويسهای بيشتر و متنوع تر از جانب اپراتورهای تلفن همراه ، دغدغه ی اصلی اين مراكز محسوب میشود ، اين تنوع ، رضايت مشترکین را افزایش می دهد، يكی از این راهها ارائه ی سرويس پیامک است.
با گسترش شبکه تلفن همراه کشور و فراگیر شدن آن ، با بیش از 73 میلیون مشترک ، پیامک یکی از اقتصادی ترین و سریعترین روشهای اطلاع رسانی و یا تبلیغات به حساب می آید.

 

در دنیای امروز که خبر رسانی به یک ضرورت انکار ناپذیر تبدیل شده است استفاده از روشهای نوین برای خبر رسانی نیز به یک نیاز مبرم بدل گشته است.

 

طبق آمارهای موجود ، در حال حاضر استفاده از پیامک یکی از محبوب ترین راه حل های مختلف ارسال و دریافت اطلاعات در جهان است ، امروزه بیش از 80 درصد از مشترکین تلفن همراه از پیامک برای ارسال و دریافت پیغام های متنی خود استفاده می کنند.
پیامک محبوبترین و متداول ترین سرویس تلفن همراه در سراسر جهان محسوب می گردد ؛ شرکت های موفق سهم بسیار بالایی برای پیامک در استراتژی های اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود قرار می دهد.
پیامک ، رسانه ای مقرون به صرفه ، سریع و با درصد تاثیرگذاری بالاست که می تواند به جذب و نگهداری مشتریان ، تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل ، پشتیبانی ، ایجاد اعتماد متقابل کمک شایانی بکند.
 

آیا تا کنون برای رساندن یک خبر از پیامک استفاده کرده اید؟آیا برای دعوت کارکنان یا مدیران ارشد خود برای جلسه ، منشی خود را موظف به تماس با تک تک آنها کرده اید؟

 

سرویس پیامک در جهان

سرويس پيامك ، ابتدا در سال 1991 در اروپا و در شبكه بي ‌سيم به‌كار گرفته شد و از سال 1998 (1377)در جايگاه واقعي خود قرار گرفت.
 

آیا برای دعوت اولیا و مربیان مجبور به چاپ برگه هایی که معلوم نیست دانش آموزانتان به اولیا خواهند رسانید شده اید؟

 

اولین پیامک در ایران

«سلام دوست عزيز، اگر اين پيام را دريافت كرديد، بااين شماره تماس بگيريد»!
مردادماه سال 1381،‌ اولين پيامك ارسالي در ايران به وسيله يك سيستم كاملاً ايراني وابسته به دانشگاه صنعتي شريف آزمايش شد و دريافت كننده آن خانم جواني بود كه اين پيام عجيب را چيزي جز يك مزاحمت تلفني نمي‌توانست قلمداد كند.
به همين دليل اقناع او و پدرش كه ناخواسته اولين مشتركاني بودند كه به دنياي تازه‌اي از فناوري اطلاعات و ارتباطات راه پيدا كرده بودند ، امري بس دشوار مي‌نمود.

 

آیا برای تبلیغات از اس ام اس استفاده کرده اید؟آیا از اینکه متن پیامک خود را در اختیار فردی و یا هر شرکتی قرار دهید راضی هستید؟


 

راه اندازی سرویس در مخابرات ایران

بصورت عملی سرویس پیامک در بهمن 1381 با خرید سیستم مورد نیاز از یک شرکت چینی در سیستم مخابرات راه اندازی شد.
 

آیا واقعا مطمئنید که اس ام اس های درخواستی شما به همان تعداد که میخواستید ارسال شده است؟

 

   
 
 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق بـه سامانه پیامک طراحان وب ایران می باشد.
  
web hit counter